שר הבריאות: "בחודשיים הקרובים יגיעו עוד מיליוני חיסונים"

איתי גדסי No Comments on שר הבריאות: "בחודשיים הקרובים יגיעו עוד מיליוני חיסונים"

שר הבריאות ביקר במרפאות החיסונים בקריית ארבע והתייחס לעודפי החיסונים שנותרו ובהם חיסנו צעירים, "אין סיבה שמי שבריא וצעיר ניתן לו 2 זריקות לפני שכל האוכלוסיות בסיכון יקבלו. אתם תשמעו פחות מקרים כאלו עכשיו, כי יש כבר מגשים של 100, 200 חיסונים"

חיסון. אילוסטרציה צילום: פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הבריאות יולי (יואל) אדלשטיין ביקר היום (רביעי) במרפאת "מאוחדת" בקרית ארבע, שהחלה בחיסון האוכלוסיה הזכאית לחיסונים. במסגרת המסע חוצה ישראל שמקיים השר לבדיקת תוצאות מבצע החיסונים בשטח וההיענות הציבורית.

שר הבריאות אמר בקריית ארבע: "ההתיישבות ביהודה ושומרון היא חוסנה של מדינת ישראל, אנחנו כרגע מחסנים את אלו שהם החוסן של מדינת ישראל".

השר התייחס למבצע החיסונים הלאומי, "זה מבצע מדהים של כל הקופות בכל רחבי הארץ. דין אחד של קרית שמונה, קרית ארבע או קרית גת. מהיום הראשון לא הסכמתי שהמציאות תהיה שנראה בת"א ובירושלים התחסנות ובפריפריה אנשים יחכו. הקמנו מוקדים אחודים של הקופות. זה עובד מצוין. עוזרים אחד לשני. ערבות של עם ישראל במיטבה".

אדלשטיין הוסיף כי "זה השלב החשוב ביותר. מרגע שרוב האוכלוסיה בסיכון תהיה מחוסנת נוכל להתייחס לנגיף אחרת ולומר לו: פוחדים ממך פחות".

על תופעת עודפי חיסונים בקופות החולים שהיו בימים האחרונים אמר, "בימים האחרונים קיבלנו טלפונים מכמה קופות חולים וראשי רשויות שאמרו כי תוך כמה שעות יפוג תוקף החיסונים שאצלם. באישור משרד הבריאות ניתנה הנחיה לנצל את החיסונים האלו כדי לא לזרוק לפח".

אדלשטיין הוסיף כי ביקש מכל קופו"ח לצמצם את התופעה למינימום, "אין סיבה שמי שבריא וצעיר ניתן לו 2 זריקות לפני שכל האוכלוסיות בסיכון יקבלו. אתם תשמעו פחות מקרים כאלו עכשיו, כי יש כבר מגשים של 100, 200 ו 500 מנות, אז יש פחות סיכון לבלאי".

ראש מועצת קרית ארבע חברון אליהו ליבמן אמר, "אי אפשר שלא להתרשם מעבודתו של השר ושל הצוות המיוחד שלו. תושבי קרית ארבע חברון החלו להתחסן וזה אירוע שחיכינו לו המון זמן, אירוע שיוציא אותנו מחושך לאור בעז"ה".

 



0 תגובות